Python


 Απο το site του Ευρυπίδη Βραχνού

Δραστηριότητα 1 (Έλεγχος σημείου εντός παραλληλογράμμου με ποντίκι)
Ενότητα: Δομή Επιλογής
Φύλλο Εργασίας
Αρχεία κώδικα: testRectangle.py

Δραστηριότητα 2 (Παιχνίδι : Πέτρα - Ψαλίδι - Χαρτί)

Ενότητα: Δομή Επανάληψης while
Φύλλο Εργασίας
Την δραστηριότητα αυτή μπορείτε να την βρείτε και σε C++ ώστε να κάνετε μια σύγκριση με την Python από διδακτικής πλευράς.
Η δραστηριότητα Πέτρα - Ψαλίδι - Χαρτί σε C++, του ομίλου Αλγοριθμικής του Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου

Δραστηριότητα 3 (Παιχνίδι : Βρες τον αριθμό)

Ενότητα: Δομή Επανάληψης while
Φύλλο Εργασίας

Δραστηριότητα 4 (Παιχίδι Βρες τη λέξη ή κρεμάλα)
Ενότητα: Συμβολοσειρές, Δομή Επανάληψης while

Φύλλο Εργασίας
Αρχεία κώδικα: hangman.py

Δραστηριότητα 5 (Αλγόριθμος Κρυπτογράφησης του Καίσαρα)

Ενότητα: Συμβολοσειρές, Δομή Επανάληψης
Φύλλο Εργασίας

Δραστηριότητα 6 (Λίστες - Ιστόγραμμα Συχνοτήτων)

Ενότητα: Λίστες - Πίνακες
Φύλλο Εργασίας

Δραστηριότητα 7 ( Αλγορίθμος Συμπίεσης Δεδομένων RLE )
https://www.e-education.psu.edu/files/geog486/image/L05_fig49.gif
Ενότητα: Λίστες, Συμβολοσειρές
Στην δραστηριότητα αυτή θα υλοποιήσουμε τον γνωστό αλγόριθμο συμπίεσης δεδομένων RLE (Run Length Encoding) εκμεταλλευόμενοι κάποια από τα χαρακτηριστικά της γλώσσας Python όπως:
  • η πολυμορφική συμπεριφορά των τελεστών +, * αποτέλεσμα του lazy evaluation της γλώσσας
  • οι δυναμικές λίστες που προσφέρει η γλώσσα για την αποθήκευση ακολουθιών από αντικείμενα
Φύλλο Εργασίας

Δραστηριότητα 8 ( Πρώτοι Αριθμοί - Κόσκινο Ερατοσθένη - Εμπειρικός υπολογισμός της απόδοσης αλγορίθμου )


Ενότητα: Λίστες
Στην δραστηριότητα αυτή θα υλοποιήσετε μια συνάρτηση allPrimes εύρεσης πρώτων αριθμών με τη λογική brute force (ωμής βίας ) και μια συνάρτηση primeSieve η οποία θα υλοποιεί το κόσκινο του Ερατοσθένη. Στη συνέχεια θα συγκρίνετε πειραματικά την απόδοση των δυο αλγορίθμων για διάφορα σύνολα δεδομένων με χρήση της συνάρτησης timer της βιβλιοθήκης cs.
Φύλλο Εργασίας

Δραστηριότητα 9 ( Αναδρομικοί Αλγόριθμοι )
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/Tower_of_Hanoi_4.gif
Ενότητα: Αναδρομή
Θα μελετήσουμε διάφορους αναδρομικούς αλγορίθμους και θα διερευνήσουμε με τη χρήση της timer την απόδοσή τους. Για κάθε αναδρομικό αλγόριθμο που επιλύει ένα πρόβλημα θα αναπτύξουμε και τον αντίστοιχο επαναληπτικό ώστε να συγκρίνουμε τη συμπεριφορά τους για διάφορα είδη δεδομένων εισόδου. Τέλος θα χρησιμοποιήσουμε τη βοηθητική συνάρτηση trace για την οπτικοποίηση του δέντρου των αναδρομικών κλήσεων ενός αλγορίθμου.
Φύλλο Εργασίας

Πηγές: Μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο στον οποίο έχω συγκεντρώσει υλικό (βιβλία, σημειώσεις, turorials, μαθήματα) για τη γλώσσα Python

Σημειώσεις - Βιβλία - Μαθήματα για Python

Python Programming ( in one video)


Μαθήματα Python από το Coursera 




 www.pythonlearn.com.

Το βιβλίο
Download Sample code from the book.

Τα μαθήματα (video)